Szaman to pierwszy boss, którego spotykamy w grze Kangurek Kao: Runda 2
Walka z Szamanem.jpeg

Walka z Szamanem w grze Kangurek KAO: Runda 2.

. Jest to tęgi mężczyzna posługujący się czarami, prawa ręka Huntera. Dowiadujemy się o nim od Bobra w Mrocznych Dokach na początku gry:
"W naszym bobrowym lesie żyło się dostatnio i 
zgodnie. Pewnego dnia zjawił się w nim ochydny
Hunter. Przekupił naszego chciwego Szamana, 
który teraz jest po jego stronie. Wraz ze 
swymi pomocnikami zmuszają naszych braci do 
niewolniczej pracy. Mam nadzieję, żę zdołasz 
nam pomóc, a las będzie szczęśliwą krainą!"

Walka z SzamanemEdytuj

Bossa spotykamy
Jaskinia szamana.jpg

Wejście do jaskini Szamana.

w piątym poziomie gry - Jaskinii Szamana. Po wejściu do Jaskinii wita on nas następującym monologiem:
"Tutaj kończy się twoja podróż. Dalej nie 
przejdziesz! Ha ha ha ha ha! Moje lustra 
tworzą magiczną barierę, nic jej nie przebije. 
Nie zniszczysz ich, bo jesteś za mały! 
Mu ha ha ha ha ha!

Aby go pokonać, musisz unikać jego błyskawic, aż niektóry pola na ziemi zaczną się świecić na zielono. Skocz na nie atakiem z góry (AKCJA + TOCZENIE), a platforma podniesie się do góry. Teraz zbierz bumerang i zniszcz wszystkie lustra (pomocny bedzie klawisz CELOWANIA). Kiedy magiczna bariera zniknie, platforma opadnie na dół i możesz rzucać bumerangami w Szamana. Po pewnym czasie bariera znów się aktywuje. Powtórz to trzy razy, a pokonasz pierwszego bossa. Szaman utonie w lawie wypowiadając ostatnie słowa:

"AGGGH! Pokonałeś mnie, ale są inni. Nie uda ci sie pokonać wszystkich!
Uwolnienie jednego małego świata niczego nie zmienia!

Po zakończeniu walki trafiasz z powrotem do Mrocznych Doków, gdzie dowiadujesz się od Papugi o planach Huntera w Zimowej Krainie.

Więcej z Fandomu